måndag 21 maj 2018

Vecka 21

Vecka 21. Enligt appen är det 139 dagar kvar till BF, plus/minus 14 dagar såklart. Jag räknar iskallt med att gå över tiden. Sist gick jag över 11 dagar och varenda dag kändes som 1 vecka. Så drygt på slutet.  "I mitten av oktober" säger jag därför när någon frågar. Då kanske det inte känns lika påtagligt när det väl närmar sig.

Små buffar och små knuffar känns nu dagligen. Hajjar till lika mycket varje gång. Känns hela tiden på ungefär samma ställe, nertill mot troskanten. Mår för övrigt jättebra! Har inte ont i bäcken eller rygg. Njuter till max varje dag jag är smärtfri med tanke på vilken fruktansvärd foglossning jag hade förra graviditeten. Nu ny vecka och ny arbetsvecka. Lätt att dessutom komma ihåg graviditetsveckorna när jag byter måndagar och är i samma grav.vecka som kalendervecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar