tisdag 12 mars 2019

Vårkänslor

 
Imorgon blir denna lilla kille 5 månader! Dagarna bara ränner iväg när man är hemma och har två barn. Även att jag tyckte att det gick fort när jag var hemma med Truls också så är det ingenting mot vilken fart det dra iväg i denna gången. Två barn tar verkligen dubbelt så mycket tid och uppmärksamhet. Å det skall det också! Det är ju därför man vill ha barn, i alla fall jag/vi.
 
Den stora är sedan igår nere i Timmernabben hos mormor och Tommy. Jag, Truls och Aksel mötte upp mormor halvvägs, alltså i Braås. Där stannade vi en snabbis och köpte lite fika på ICA-affären och smällde i oss det snabbade än snabbast nere vid sjön - det blåste halvstorm. Vi lastade över Truls grejer och pussade hej då. Han har varit helt lyrisk den senaste tiden, har frågat varje dag vilken dag han skall få åka till mormor och sova över ENSAM!
Han gjorde samma resa förra året, minns inte om det var i somras eller höstas.. minnet.. då sov han över 3 nätter men hade velat sova 5 nätter som han sa.
Denna gång är det planerat att jag och Aksel skall komma ner till dem imorgon och sova över till torsdag då vi far hem alla tre.
 
Frank är iväg till Åmål ett par dagar och kommer hem på torsdag.
 
Killen på bilden har fått sig ett par nya leggings och matchande mössa. Klädlös är han då inte! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar