torsdag 12 januari 2012

Njuter av tiden

Hej på er!
Hur har ni det? Jag har inte skrivit på länge nu och anledningen till det är att jag befinner mej utomlands. Rättare sagt, Thailand. Vi njuter och har det redigt gott, solen mörkar våra kroppar och tomma drinkglas byts ut mot fulla. Det är sjukt vackert här nere, kritvit strand och blågrönt vatten. Underbart!

Jag har varit inne här på bloggen och kikat en eller två gånger, har varit runt ett snabbvarv på de som finns på min blogglista här intill, men inte läst igenom alla era inlägg utan bara det senaste, så man kan ju säga att jag ligger efter en del. Jag tar igen det sedan.

Jag har ju fullt upp med andra tankar nu när vi är här så barnatankarna är inte direkt jättenärvarande. Det känns riktigt skönt faktiskt. Skönt att kunna må gott och njuta av det man har i nuläget. Planen är att börja med vårt tredje pergotimeförsök när jag kommer hem sedan igen. Det känns både spännande och skrämmande. Jag vill men jag vet ju hur dåligt jag kommer att må. Det är verkligen en balansgång på slak lina. Men jag vill. Han vill. Och vi kommer göra det.

Ses om en vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar