måndag 23 januari 2012

Startat Provera-kur

Så, då var man hemma i kalla Sverige igen. Semestern har varit mer än fantastik! Veckorna gick fort men vi hann med många utflykter och soliga timmar. Jag är brun som en pepparkaka säger dem och jag håller nog med, trots att det känns som jag var brunare för ett par dagar sedan. Det försvinner ju så fort!
Fjärde dagen idag med Provera. Sista tabletten blir nästa söndag, men förhoppningsvis kommer mensen innan avslutad dos så jag får börja med Pergotime snart. Även att medicinbehandligen skrämmer mej lite så är jag taggad. Min sambo också, nu förbereder vi för vårt tredje försök!

Tjugohundratolv är vårt år!

Så dä så!

2 kommentarer:

  1. Håller alla tummar och tår för er! Själv går jag in i vecka 11 på fredag. Helt otroligt. Blev gravid månaden efter dubbelkuren!! :)

    SvaraRadera
  2. Hej! O stort grattis till er!! :) Vad härligt att höra! Kram!

    SvaraRadera