fredag 27 maj 2011

Nu är utredningen i rullning

I tisdags var vi på KK och träffade en barnmorska. Jag ljuger om jag säger att jag inte var nervös!
Men det gick jättebra. Vi gick igenom frågorna som vi fått skickade till oss och min sambo fick en remiss till att lämna spermaprov. Vi pratade mycket om hur det ev. kommer att se ut när alla provsvaren är klara och hur våra chanser ser ut. Jag fick även ta ett kompliterande blodprov, minns inte vad det var för något, men tror det var för att se om jag var immun mot Röda hund.

Min sambo har fått en tid för spermaprov den 7:e juni. Härligt att allt kommit i rullning!

Undertiden ska vi testa med ägglossningsstickor. Vem vet, det kanske kan ta sig av sig självt om jag börjar ägglossa?! Om mensen följer sina 40 dagar som tidigare i år så borde jag ha ägglossning runt 1-2-3 juni. Vi får helt enkelt se..

Spchännande minsann..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar