måndag 25 juli 2011

Nu öppnar jag upp min "hemliga" blogg

Ohh, nervöst.. ha ha.. 

Nädå, jag har ju inte skyltat med mitt namn direkt. Men jag ville gärna öppna den eftersom det vore..roligt är fel ord, aldrig roligt att följa någons jobbiga resa, men jag vet ju att jag inte är ensam om detta och det är alltid skönt att få feedback och att kunna dela erfarenheter med andra i likn. situationer.

Det här är till er och till mej.
Jag vill fortfarande vara såpass hemlig att jag inte skriver vem jag är eller vart jag bor eller lägger ut någon bild på mej. Jag vill inte att nyfikna "vänner" eller folk från min stad ska veta om att vi har fnurr på tråden och/eller ge dem chansen att "gotta sig" i vårt elände. Det finns alltid folk som njuter av sånt! Tyvärr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar