söndag 12 november 2017

Tråkiga mellandagar

Idag är tredje dagen som jag smörjer med Progesteronkräm för att försöka få igång min mens. Jag vill verkligen komma igång med nästa behandling. 

Det här med att vänta var jag inte bra på när vi försökt få sonen och jag kan ärligt säga att jag har inte blivit bättre på det med åren. Jag vill gå med en liten kula på magen. Jag vill ta veckobilder och längta till förlossningen.

Jag är så redo att bli gravid igen. Detsamma gäller mannen. Å det är fortfarande så jag får nypa mig i armen för att försäkra mig om att jag inte drömmer. Han gjorde en helvändning och är nu nästan mer längtig än jag. Det är otroligt härligt att se honom längta och "boa" i tankarna. Han har nog varje vecka kikat på Internet efter ny vagn och bil. 

Hoppas min mens kommer igång om nån vecka eller så.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar