onsdag 23 augusti 2017

CD12

...eller cd3 som det också är eftersom det dagen efter sista Letrozolen övergick från tidigare småblödningar till ren mens! Har nu för tredje dagen huvudvärk, mensvärk i mage/rygg och en överhängande trötthet. Håller mej igång på jobbet, håller skenet uppe där. Men kommer hem stupatrött och vill bara krypa ner under en stor sten och stanna där. Helt slut.

Imorgonbitti har jag läkarbesöket bokat.
1. Varför beter sig min kropp på det här viset? Första kuren var precis likadan! Läkaren hade då ingen vettig förklaring. Men när nu samma sak upprepar sig..
2. Hur planeras nästa steg? Dubbeldos? Sprutor? Menopur å allt vad det heter..
3. Metformin! Jag ska böna på mina bara knän att få testa det! Mitt sötsug är extremt x 3. Är normalviktig men kilona tickar fan på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar