torsdag 31 augusti 2017

CD20

Cd20 idag och hormonerna är ALL OVER THE PLACE!
Det började redan igår kväll. Har inget filter varken inåt eller utåt. Molvärk neråt vänstra äggstocken, vilket är cystan. Igår fick jag värmevallning allan på jobbet men det ingenting gentemot idag! Det pärlade sig i pannan och på överläppen. Kletklibbig över hela kroppen och det RANN på ryggen! Skitäckligt! Jag som hatar att känna min ofräsch fick panik och ringde till Frank som kom med en påse med nya underkläder och duschgrejer så jag kunde ta mej en dusch under lunchrasten!

Duschade kallt och klarade mig hyffsat resten av dagen. Jag fick liknande när jag använde Pergotime men reagerade inte alls såhär på förra Letrozolkuren. VUL på cd13 visade inga äggblåsor men en cysta. Är det den som bråkar eller kan det vara något litet rackarns ägg som har vuxit på sig nu denna gång? Jag tror mer på att cystan är orsaken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar