tisdag 26 december 2017

Annadag jul

Vi har firat jul på östkusten detta år. Hemma hos min mamma och hennes sambo. En lugn och fin jul tullsammans med familjen. Idag bär det hemåt igen.

Jag hoppas innerligt att jag kan få göra äggledarspolningen nästa vecka. Vill helst inte vänta till januari/februari. Jag vill inte dra ut på det. Vill inte vänta. Sedan kommer nästa hjärnspöke...

Skall vi hoppa över behandlingarna i februari-april just för att inte få en planerad förlossning i december. Så trög man är som ens tänker de tankarna..! Så DUM man är. Spela roll när den kommer! För vem tusan säger att det skulle ta sig i vilket fall på de försöken? Vem försöker jag lura? Naiv och trög!

I vilket fall som helst - vi är i ett vänteläge nu igen. Det är så trist. Tiden går så långsamt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar