söndag 18 februari 2018

Hotellnatt med familjen

Igår checkade vi in på WOX hotell i Jönköping. Det var mannens 40-årspresent som jag hade ordnat ifrån barnen, hotellövernattning, stadsshopping och så Pinchos. Jättelyckat! Vakande inatt vid 00:30 och kunde inte somna om. Löste lite korsord och pillade med telefonen Sista gången jag kikade på klockan var den 03:00. Mådde riktigt illa inatt och likaså nu på morgonen. PANG, sa det. Tur jag hade laddat upp med kex å mjukost i väskan som jag nu knaprat i mig. Snart hotellfrukost! Bästa!

Jag har lite oro i kroppen inför VUL på tisdag. Tänk om det inte finns ett levande embryo inuti mig. Men samtidigt försöker jag övertala mig själv att jag inte borde få mer symtom ifall det värsta skulle ske/ha skett.
Illamåendet har ju kommet de senaste dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar