söndag 11 februari 2018

 
Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag är i chock! Min man är i chock! Tanken var att gå upp, ta ett grav.test för att påbörja med Provera. Jag tog det undre testet och det vänstra strecket kom på 1 sekund. Jag hann tänka att det var fel på testet och fick dubbelkolla i vilken ruta som kontrollstrecket skulle dyka upp i. Kikade tillbaka och då var det 2 streck!

Öppnade badrumsdörren och ropade lite försiktigt på min man. Tillsammans tog vi även ett med veckoindikator, GRAVID 3 +
Herregud! Det är SANT! Hur? När? Som två frågetecken stod vi och gapade och glodde på testen. Ja, jo men det står ju faktiskt att jag är gravid. Vi kramade om varandra och bara skrattade. Så sjukt. Hur kunde det gå till utan hormonbehanding!?
Använde ju bara Agnus Castus denna ostimulerade cykel. Lille lille prick! Du är så otroligt välkommen!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar