söndag 15 april 2018

Lite mer energi

Har fått en helt annan energi den sista tiden. Jag känner mig "normal" igen. Är inte sketaslut efter jobbet. Mår inte konstant illa. Känner mig inte hormonstinn och sur.

Min man säger samma sak: "Nu är du min Malin tillbaka!"

Helgen har varit händelserik. Tvättmaskinen gick sönder så ny fick inhandlas. Köpte även en ny bil! Min lilla skruttibangbang känns inte helt hundra säker att fara omkring i med två/fyra barn i. Det fick bli en 2017:a, pålitlig och bra.

Nyss bakade vi pizzabullar till kvällsmat. Mumma! Har inte fått någon cravings ännu. Däremot klarar jag inte av ägg! Fy tusan! Har max ätit 2 stycken kokta ägg sedan graviditetens start. Innan åt jag ägg i alla dess former, till bredd och höjd! Åt ca 2-3 ägg om dagen i och med min LCHF-kost. Märkligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar