måndag 29 augusti 2011

I have a goood feeling..

Idag känns det bra, idag känns det som om det inte finns några hinder för att detta ska gå vägen för oss.
Idag känns det som att det här med Pergotime kommer gå galant. Det kommer räcka för att vi ska bli gravida. För jag menar varför ska inte VI kunna bli gravida? Fan simplaste saken i världen. Iallafall trodde man det när man var liten:

-När jag blir stor ska jag ha sju barn.

Sedan gick man i högre klasser och biologiläraren babblade på om olika sjukdomar och att det är OTROLIGT VIKTIGT ATT MAN SKYDDAR SIG FÖR ANNARS BLIR MAN MED BAAAAAARN!!!!!

Sen blir man sådär stor och kommer underfund med att det inte riktigt är så det fungerar. Man får inte de där sju barnen (ågudbevaremaväl för det) Å man blir inte heller på smällen av att inte skydda sig.

Det fanns helt plötsligt ett MEN i bilden. Ett OBS.

Men idag känner jag inte av det. Idag är jag KÅT, GLAD och TACKSAM! Ha ha..

Fan vad jag kommer hata mejsjälv när jag går tillbaka och läser detta om det inte skulle ta sig under dessa månader.. Men det kommer det ju, så jag behöver ju inte oroa mej. Egentligen.

Tro på´t. Det måste man. Idag har jag samma mood som min sambo har inför hela alltet: Det är klart att vi ska få till det, det är klart att du kommer bli gravid, det är klart att det kommer växa en lite kotte i magen. Det är klart att du ska få föda vår bebis.

Bra dag idag. Säkerligen en redig bajsdag en annan dag. Men man måste leva på de bra. Och överleva de dåliga.

Hej!

3 kommentarer: