söndag 21 augusti 2011

Men bestäm da kvinna!

Idag är det ingen bra dag. Jag är bakis, trött och jag känner att jag skulle böla rakt ut om någon sa "fel" ord till mej. Typ du är ful. Ha ha.

Nä, ush, nu får jag ta och skärpa till  mej. Jag har tappat suget totalt kring det här med bloggandet.
Jag har en annan blogg som jag skriver i dagligen och har gjort i snart 4 år. Ingen stor, har i snitt 70-80 trogna läsare varje dag.
Denna bloggen skaffade jag mej när jag kände att jag ville skriva av mej om det jobbiga men absolut inte ville ha det skrivet i min offentliga blogg. Jag hade denna låst och jag kunde i smyg få ner mina tankar. Skönt.

Sen kändes det som att jag ville öppna den för att dela med mej. Jag ville kunna följa andra i samma sits, kommentera i deras och veta att de kan gå till min blogg och känna samhörighet. Förstår ni?

Det är nu ganska exakt en månad sedan.

Nu vill jag låsa den igen. Nej, båda bloggarna vill jag låsa. Slänga igen dom och kasta nyckeln och bara ha dem för mej själv.

En vet aldrig hur en ska ha´t..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar