fredag 27 juli 2018

Gravidutbudet..

 
Jag och Truls var idag på H&M i hopp om att hitta en fin gravidklänning till systers kalas på söndag. I vår lilla stad är det enbart H&M som har gravidutbud. Jag blev så besviken över utbudet. Bara en massa byxor och t-shirts, knappt några klänningar alls. Hittade efter mycket om och men en jeansklänning. När jag gick mot omklädningsrummet råkade jag se denna skönhet hängandes på "lämna-tillbaka-stången". Så fiin! Fick dock gå upp till storlek 44 för att få den runt magen eftersom det var en icke-gravidklänning. Var när att köpa den men hejdade mig när jag insåg att jag inte kommer att kunna använda den efter graviditeten. Jag hoppas (och SKA) gå tillbaka till min ordinarie kropp efter graviditeten, vilket är storlek 38/40. Så den där klänningen fick ledsamt hängas tillbaka.. men så fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar