söndag 11 juni 2017

LCHF, Donaferty och Progesteronkräm

Eftersom cykeldag 21 infann sig på en lördag, igår, tog jag blodprovet redan i fredags. Jag trodde inte det skulle gå att ta det som igår. Hade inte orkat sitta halva dagen på jourcentralen för ett blodprov så en kollega stack mig i armen i fredagsmorgon istället.

Igår började jag använda progesteronkrämen igen, morgon och kväll och hoppas på en relativt normallång cykel med hjälp av det.

I måndags 5 juni började jag även med det nya tillskottet för oss PCOS-are, nämligen Donaferty. Ett tillskott som blandas i vatten och skall tas morgon och kväll. Smakar inget vidare, har visserligen en citronsmak i sig men eftersmaken är vedervärdig så jag behöver skölja ner varje mun med något annat.

Många har fått positiva effekter utav det såsom viktnedgång, mindre acne, mindre hårtillväxt, mindre sötsug med mera..

Jag tror och hoppas på en positiv verkan utav mina val jag har gjort,

* LCHF
* Donaferty
* Progesteronkräm

Nästkommande mens är vi överrens om att starta med vår första behandling..

S p ä n n a n d e..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar