fredag 30 juni 2017

Oro och dålig sömn

Inatt har jag sovit skitdåligt igen. Dels somnade jag sent, låg och vände på mig i massor. Tankar. Funderingar. Oro. Spänning.

Vaknade vid 04 och hade svårt att somna om igen. Vaknade igen när F skulle gå upp och åka till sin sista arbetsdag innan semestern. Nu har vi 3 veckor tillsammans. Skönt. Vi behöver lite egentid just nu. Mitt humör har inte varit det bästa under dessa två veckor, allra helst sista veckan. Ush så irriterad och sur jag har varit. Igår berättade vi dock för barnen att vi har påbörjat vår resa till att försöka få ett barn. De blev såklart jätteglada! Vi berättade att medicinen gör att humöret åker berg och dal-bana så jag är inte arg med flit, jag kämpar med att försöka vara snäll och trevlig men det är inte alltid det går. De behöver få veta varför jag är en tjurkärring emellanåt.

Snart är det VUL. Blöder fortfarande. Känns hopplöst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar