söndag 22 oktober 2017

BIM

BIM idag. Ingen mens ännu. Inte ens minsta spotting som visar att den är på ingång. Valde att inte ta ett test imorse utan har väntat ut dagen och räknar starkt med att mensen skall komma.

Den enda jag känner är en ökad bröstömhet. Eller ja kanske att det är lite känningar i magen... Det var en vecka med ömma bröst i samband med Ovitrellesprutan men tycker att det har lagt sig de senaste dagarna för att idag komma tillbaka med full kraft. Ligga på magen finns inte på kartan.
Jag brukar ha ömma bröst innan mens så det är inga konstigheter egentligen.

Kan kroppen bli skev av Ovitrelle och förskjuta mens? Jag hör själv att jag är ute och svamlar å norpar efter minsta halmstrå nu.. men kroppen har spelat mig spratt så många gånger förut så jag vet inte vad jag ska tro längre..
Jag fick en väldigt stark ägglossning och progesteronet visade 92. Detta gör mig så förvirrad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar