lördag 14 oktober 2017

CD25

ÄL+6. Åttonde dagen sedan Ovitrelle. Vaknade med ömma och stinna bröst idag. Tröttheten har varit stor senaste veckan, jag vill och har också lagt mig tidigt om kvällarna. Vi snackar inte 22...21.. här sovs det redan vid 20!
Lite molande på vänster sida. På måndag/tisdag har Ovitrellen lämnat kroppen och ett falskt plus är inte längre risken.

Jag är otroligt spänd över hur detta skall gå. Visar det minus så vet vi precis vad min kropp behöver. När jag hade varit på VUL och fått trista besked beställde vi hem Pergotimetanletter på nätet, Clomid, som kom hem häromdagen. Så, tar det sig inte vill jag testa samma typ av tabletter en gång till. Jag vägrar att använda Letrozol, de fungerar inte på min kropp! Det är Pergotime och Ovitrelle den skall ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar