måndag 23 oktober 2017

Vidare planering

Ja eftersom Letrozol inte var en behandling för mig är den inte valbar. Mina två läkare är inne på att börja med FSH-stimulering. Puregonsprutor. Jag var också inne på det men när jag nu fick sådan fin ägglossning av Pergotime/Ovitrelle vill jag gärna testa det igen innan vi går över till sprutorna. Sist jag träffade läkaren frågade jag om jag kunde beställa Pergotime på internet och använda - det godtogs. Har därmed Clomid-tabletter i köksskåpet. Har fått en telefontid med läkaren på onsdag. Jag hoppas att vi skall kunna testa med dessa tabletter innan vi går över till nästa steg.
Jag är helt lugn inför FSH-behandling men vill ändå känna att jag har fått fler ärliga chanser med "bara" tabletterna och en Ovitrelle. Jag vill inte missa den chansen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar