onsdag 1 januari 2014

Fotografera magens innehåll

För cirka ett år sedan var vi och gjorde graviditetsfotografering. Bilderna blev galet fina och många av dem hänger här i kåken. Bilden när Frank står påklädd och håller om magen har vi uppförstorad i vardagsrummet och varje gång jag ser på den blir jag helt varm i hjärtat. Vår mage.

Magen är borta, eller ja den hänger i gipsformat i sovrummet, och istället har vi världens finaste lille Truls hos oss. Jag tog själv kort på honom som pyttebebis men känner nu att vi vill proffsfotografera honom som ettåring. Jag kontaktade därför återigen Camilla för ett par veckor sedan och bokade in en dag.
Jag är lika galet förväntansfull och spänd denna gång och googlar på rekvisita, funderar på klädval och söker inspiration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar