måndag 20 januari 2014

Könstigt mående..

Så lustigt att sitta och skriva cykeldag nu för tiden men jag är idag på cd29 och jag har i flera dagar mått illa i perioder under dagen. Ofta får jag gå och ta en smörgås för att det ska gå över.
Jag är yr, frusen, illamående, hungrig, molande i magen och trött. Tröttheten kan dock skyllas på att en liten son inte sover om nätterna. Har dessutom haft ett humörbeteende som heter duga mellan tors-sön. Fy bövvelen så tjurig och ledsen och uppgiven och frustrerad jag har varit.

Frank undrade om jag var gravid. Ärligt talat så är det just det jag funderar på för detta är annorlunda. Jag vet att jag reagerade på ägglossningsliknade flytningar lite mer än två veckor sedan, efter ett par dagar hade jag jätteömma bröst och molande i magen. Jag vet inte, kanske var det bara på gång men att min kropp inte kunde ägglossa av sig självt.. kanske är det inte ens i fara..

..men visst lurar jag på´t.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar