fredag 14 juni 2013

Fredag

Sol. Regn. Sol. Å så jävla massa regn. Jag lider med studenterna idag! Kan inte ha varit kul att stå där med den lilla vita och hårt sprayat hår när det vräker ner regn. Likadant igår när småknattarna hade avslutning. Hur osis kan det vara? Det har ju varit sommarvärme här i två veckors tid!

Frank, jag och Truls var och kikade på Noahs skolavslutning i Missionskyrkan igår morse. Vi var ute i god tid men halva stan var ute i ännu bättre tid så vi fick stå i entrén men vi hade ändå god syn på kidsen. Femmorna som är störst på den skolan bar fanorna och när de sjöng Den blomstertid nu kommer och Du ska inte tro det blir sommar ja då blev jag alldeles gråtig. Skolavslutningar är så vackra!
Eftersom både jag och mamman är hemma blir det ingen fritids/dagis för dem under sommaren. Frank ska även vara föräldraledig nästa vecka så kidsen har verkligen sommarlov i år! Skönt för dem!

Idag kom de hem och japp, Siris rum fick stort godkänt! Hon är jätteglad för sängen och rummets nya helhet. Ett flickrum ju! Hon har suttit där inne sedan hon kom. Nöjd tjej!
Denna fredag var det jag, plutten och Siri som fick köksförbud. Killarna spelade hög musik och fuldansade i köket medan de förberedde kvällsmaten! Vi bjöds på revben, potatissallad och vitlöksbröd.



Truls är nu 4 ½ månad gammal.





På kidsens önskemål ska vi nu se Hot Shot 1 och äta smågodis. Joooobbig fredag.. he he.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar