söndag 30 juni 2013

Photoshop Elements

Åh vad jag ångrar att jag la mina sovmornar på just webdesignkursen på gymnasiet! Jag skulle så jättegärna vilja sätta mej i bänken igen för att lära mej grunderna i att ta fina kort + att lära mej Photoshop.
Jag kör mina bilder i PhotoScape och har numera också även Photoshop Elements 10, jag fick programmet utav Malin igår, så supersnällt! Jag kom väl ungefär så långt att jag kunde beskära bilden.. ha ha.. Hittade dock en tillsynes bra hemsida, en hjälpsida, Moderskeppet. Blir till att sätta sig och gå igenom lite grunder och kika på lite webbfilmer för att klura ut det däringa programmet. Annars får jag säkert en grundkurs utav Malin. Det vore så grymt roligt att göra fina bilder. Och för en fotoamatör som jag så är det ju tur att man kan fixa och trixa i Photoshop efteråt för att försöka rädda det som räddas kan.. he he. 

Om man lär sig det..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar