lördag 29 juni 2013

Senaste nytt


Igår var jag och fikade med Malin på Kafferepet. Så himla kul att vi har hittat varandra. Det betyder massor för mej att få en "egen" kompis :)
Efteråt tog vi en runda på stan och var bland annat inne i den nyöppnade tygaffären, jag hittade massor med fina Jerseytyger men kunde tillslut välja ut ett illgrönt uggletyg som jag sydde en mössa och ett par byxor utav. På den lilla halvmetern som jag köpte skulle jag kunna få ut ett par byxor till. Å det betalade jag 85:- för. Good Shit!

Truls har sedan ett par dagar tillbaka fått smaka på gröt innan sista amningen före läggdags. Jag stod på Kvantum och kliade mej i huvudet bra länge innan det föll på mild havregröt. Att det luktar gott är ju synd att påstå men han smaskar på och mmm:ar. Första skedarna klöks han av men mot slutet ser han det hela som en lek, hela ungen är nersölad, det rinner gröt/slem under hakan och in under bodyn samtidigt som hela han är ett stort smile. Varför svälja innan man lägger opp ett flin?
Igår nös han rätt ut, med munnen full såklart. Orutinerat att ha på sig glasögon just då. Vindrutetorkare någon?


Tallriken som Truls bland annat fick av mormor i doppresent, den har mormor målat.





Lite mmmm kom från honom.



Busunge, älskar detta fina leende han gör! Som att han vet hur jävla söt och charmig han är!

Ikväll ska vi hänga med Malin och Mion, se på film och äta en massa godis! Hanen är just nu på väg till Köpenhamn för att gå på Speedway GP ikväll och sova på hotell. Jobbigt för honom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar