onsdag 11 juli 2012

Vecka 14 ( 13+0 )

Tillvaron i Norge är allt annat än tillvaron i Sverige. Folket, stämningen, hjälpsamheten, gemeskapen, naturen!! Allt är så koseligt. Vi gifte oss uppe i fjället i en liten fjällkyrka, en plats som betyder mycket för min käraste M. Det var jättefint och helt oss!

Idag ska vi ut med båten på fjorden, något som jag ser som en fristad. Finns inget härligare än att åka ut på kvällen F och jag, han fiskar och jag ligger nere i båten och läser en bok! Lovely!

Idag går vi in i vecka 14, 13+0. Lycka! Även att jag mår illa då och då och behöver ta en nattmacka vissa nätter så mår jag betydligt mindre illa. Magen fortsätter krångla - men plommon is the shit. Vissa stunder är magen mer tydligare än andra, åh vad jag önskar att den är här för att stanna! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar