torsdag 26 april 2012

Ägglossning!?


Titta hörrni! Jag bara skrek i badrummet innan och ropade på F så han skulle kontrollera. Jojomensan det var ett starkare streck. Jag har ALDRIG fått mer utslag än de övriga svaaaaga strecken! Häftigt som tusan! 

Men är det inte liiiite svagare än kontrollstrecket? Ska jag vänta tills ikväll så att det blir starkare innan jag tar Ovitrellesprutan eller riskerar jag då att missa det så att det blir svagare igen? 

Är det inte rätt tajm att ta sprutan nu? Enligt läkaren skulle jag ta den när jag fått utslag, spelade ingen roll om det var på morgonen eller på kvällen. 

Hur gör ni andra som tar ägglossningsspruta?

2 kommentarer:

  1. Wohooo!
    Nu kör vi :)

    Kan tyvärr inte råda om sprutan, ring och fråga!!

    Lycka till :)

    Kraaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu kör vi! :) Riktigt roligt att vi fick glada miner samma dag :)

      KRAM!

      Radera