torsdag 26 april 2012

En GLADER!

Strecket som jag såg imorse bleknade efter ett tag och tillslut kändes det som att det inte var så starkt längre. Jag vet att man har vissa minuter att följa men det kändes ändå lite klurigt. Jag googlade och kikade runt lite och bestämde mej för att spara på kisset i blåsan i fyra timmar och for till apoteket för att köpa ett "riktigt" ägglossningstest - ett Clearblue. De andra jag har är från Testlagret. Inget ont om dem men här kände jag att jag måste ha ett test som visar glad gubbe för jag kan inte redigt läsa av dessa streck och så.

 Först tog jag ytterligare ett test från Testlagret och det blev starkt fort. När jag sedan doppade CB-testet var det långa nervösa minutrar när testet bara stod och blinkade. Men sen - titta! En liten glader! Härligt!! :)


 

Nu har jag precis satt Ovitrelle-sprutan i magen! Kändes inte överhuvudtaget. 

Detta betyder inte alls att vi kommer lyckas, men så här långt har vi aldrig nått tidigare! Nu har vi förmodligen en ärlig chans på oss! Å jag känner sådan LYCKA! <3

3 kommentarer:

  1. Jag ska också ta min Ovitrellespruta idag! :)
    Riktigt spännande!
    Var på VUL igår och hade två jättefina ägg på 17*12 mm, men min läkare räknade dom som 15 mm (typ genomsnitt) och ägglossning blir väl imorgon eller på lördag.
    Så hoppas verkligen att det funkar denna månanden också, och att det tar sig förstås! :)
    Lycka till nu med allt!!
    /Jennie

    SvaraRadera
  2. Åh! Jag håller alla tummar jag har för er nu! Hoppas det funkar :)

    SvaraRadera
  3. Åh vad goa ni är! :) Tack finingar!

    Jennie: Härligt! Jag håller tummarna för er! Kul att vi är synkade ;)

    SvaraRadera