lördag 28 april 2012

Trött på mej själv

En liten dipp ikväll. För mycket googlande tror jag. Jag är ganska lättpåverkad när det kommer till fakta och andras erfarenheter. Det dåliga fastnar lättare än det bra.

Jag har känt av magen ganska konstant dessa dagar men idag tycker jag att det har minskat en del. Jag har läst att folk har känt sin ägglossning ännu mer efter att ha tagit en spruta, men jag kan inte påstå att jag har fått några rejäla hugg eller kramper som skulle kunna motsvara själva ägglossningen. Det har molat och värkt i det stora hela. Naturligtvis så oroar jag mej nu för det. Har det inte fungerat? Kan det vara så att jag ändå inte får ägglossning trots sprutan?

Jag blir så trött. Trött på att vara annorlunda. Trött på att vara beroende av sjukhuset och hormonbehandlingar. Trött på att vara jag just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar