onsdag 25 april 2012

Vi laddar och förbereder för ägget

Jag tycker att Pergotimebiverkningarna borde ha lagt sig vid det här laget. Tog sista i torsdags, en vecka sedan. Värmevallningarna har förvisso försvunnit men huvudvärken består, yrseln och att jag har rejäla sömnproblem. Jag har nu för fjärde eller femte natten legat klarvaken i flera timmar, inatt vaknade jag första gången vid 00 men kunde som tur var somna om efter ett tag. Sen vaknade jag igen vid 01. Vid 02 gav jag upp och ville inte riskera att förstöra F´s sömn så jag gick ner och la mej i soffan och kikade på tv. Inte förrän 04 började ögonen att klippa så då kröp jag ner hos F igen. Om jag hade velat skjuta mejsjälv vid 06 då hans alarm tjöt?!

Vänster sida gör ont. Det började mola lite i förrgår, igår blev det värre speciellt igårnatt och det sitter fortfarande i. De växer förmodligen! :) Imorse visade stickan precis som den alltid gör, ett väldigt svagt streck. Jag har aldrig fått ett starkt streck så jag tvivlar ju på att det ska komma innan fredag. Men oj vad jag längtar till fredag morgon! Jag vill ta den där sprutan NU helst men det är bäst att följa läkarens order.. Otålig.nu :)

Vi älskade iallafall igår eftersom det hade kunnat bli ett streck imorse. Vi laddar för fullt för att det ska bli ägglossning på lördag ( ett dygn efter sprutan. )

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det är just sömnsvårigheterna som är jobbigast. Pigg på natten och sedan dödstrött på dagen. Men KUL att allt fungerar som det ska än så länge:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dej! Att ligga vaken i flera timmar slår värre än att få kärringslag då och då.

      Ja än sålänge ser det bra ut. Jag är nervös som faan :)
      Ledsen för din skull med negativ omgång! Kram på dej!

      Radera