måndag 25 juni 2012

Detta illamående. Nattetid!

4 kommentarer:

  1. Hehe. jag mådde alltid illa på kvällarna i ca 23 veckor. var tvungen att sova för att de skulle släppa. hoppas du slipper gå så länge med illamåendet. testa samarin, kan hjälpa.

    SvaraRadera
  2. Jag säger bara Postafen, underbara lilla tablett! Det tog några dagar innan den verkade fullt ut men det tog udden av det värsta. Dom räcker i 12 timmar men jag behövde bara ta en om dagen för att bli en ny människa

    SvaraRadera
  3. Usch! Det är så hemskt att inre få sova.. Kram!!

    SvaraRadera
  4. Ja att vakna av illamåendet är ingen hit. Posafen har jag använt vissa dagar och det är nog bara att inse att detta kommer fortsätta en period framöver. Jag som hade hoppats på att det skulle minska snart..

    Kram på er!

    SvaraRadera