onsdag 27 juni 2012

Räknar ner

Startade dagen med att svälja Postafen och tänka sig det gjorde susen. Morgonillamåendet la sig efter en stund och jag har mått prima ballerina! Fullt ös på jobbet idag, semesterperiod ett och även att det är en del vana vikarier så blir det alltid lite rörigt. Så jag har varit i gasen hela dagen känns det som, sprungit överallt och ingenstans och när jag kom hem hade jag fortfarande massa energi i kroppen så jag har precis bakat Kärleksmums/Snoddas/Mockarutor you name it. Mm.. luktar ljuvligt. Så fort de har svalnat ska de in i frysen, allt för att jag inte ska gotta i mej alla på en gång. F är absolut ingen fikamänniska så alla är till mej och kidsen :)

Fan. Jag visste det. Jag skulle inte ha slagit ner röven på stolen. Nu kom tröttheten med dunder och brak. Det är verkligen så att är man bara i gasen så funkar det - ös på bare. Sen när man slappnar av så är det som om någon har klubbat en med ett veträ i skallen..

10+5 idag.
4 dagar kvar till semestern börjar.
5 dagar kvar till ultraljudet.
5 dagar kvar tills vi åker till Norge.
10 dagar kvar till vårt bröllop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar