fredag 29 juni 2012

Vecka 12 ( 11+0 )

Idag går vi in i vecka 12, bebisen och jag. 11+0 med andra ord. Enligt den lille smale stackaren som snurrar runt här på datorn så är det 203 dagar kvar till BF. Jag håller tummarna stenhårt för att hon..han..den mår bra på måndag ( ser ut som att han har en dundersnase på bilden.. hihi ) så att jag kan slappna av och njuta till fullo.

Inatt vet jag inte vad det var med mej. Jag vaknade många gånger och hittade inget skön sovläge. Dels var det asballavarmt i sovrummet. Jag var varm! Mycket ovanligt för att vara mej. F är alltid kokhet och jag brukar frysa som en gnu och sover med duntäcke året om. Helst med dubbla filtar över om vintern. + Raggsockar.
Men inatt varierade jag mellan att sova med täcke och att slänga av mej det. På, av, på, av... lite som när jag åt Pergotime och hade kärringvallningar. Lovley. Så ville jag såklart ligga sked med F, men kokade och fick panik efter 1 minut, vände på mej, nej det var inte skönt, tillbaka mot F, lyfta över hans arm igen så han höll om mej och sedan samma visa sisådär 25 gånger.
F såg lite schleten ut när han åkte imorse ;)

De missade sovtimmarna gjorde att jag var som en zoombie imorse, jag gick enbart upp för att ta mej lite frukost och kröp fort ner igen. Vaknade för en halvtimme sedan. 12:30. Hoppla. Har precis fått i mej ett lass med plättar och duschat, snart bär det av till jobbet för att starta denna jobbarhelg. Sista dagarna innan semestern börjar! På måndag åker vi! Först har vi ultraljudet klockan 9:30 och sedan ska jag iväg och fixa nagelförlängning mitt på dagen så framåt eftermiddagen bräsar vi iväg mot Norge! Underbart land!
Åh vad vi ser fram emot denna resa! Att vi kommer ha våra familjer närvarande på vår stora fina dag!

Ha en fin fredag hörrni!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar