fredag 1 juni 2012

Vul 2

Idag var det då dags för Vul på mitt sjukhus med min egna läkare. Nervositeten fanns inte i väntrummet utan enbart spänning - vi skulle ju snart få se lille kotten igen!

Lyx att få göra det två gånger och jag tackar Bitterfitta-tanten som nekade mej vul så att jag fick ringa till den privata kliniken. Thank you!

F var med och han stod återigen bakom mej och höll mej i handen. Vi tittade på varandra och log när vi fick se den lille på skärmen. LYCKA!! Den är kvar ;)
Läkaren räknade ut att jag är på 7+0 och visade det fint tickande hjärtat! Den hade vuxit på sig lite och var 8,3 mm idag. Men det är ändå lite lurigt för i någon vinkel kunde hon mäta 10 mm. Hur som helst är den pytte och den mår alldeles utmärkt!

BF är den 21 januari. Fräsigt eftersom vi firar 3-årsdag den 22 jan :) Vilken present!

Nu ska jag lägga mej och vila en stund. Detta illamående alltså..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar