måndag 9 september 2013

Enögd fara

Jag har ju glömt att berätta om min krock häromdagen. Med katten. Javisst vettni.. tjong sa det och jag tror han blev minst lika chockad som jag.

Jag var på promenad med barnvagnen i lördags och mina linser är ju ett kapitel för sig, jag har dem liiite för länge så att säga ( har dock blivit betydligt bättre än innan om åren ) och den vänstra ögat brukar tjorva lite titt som tätt. Det känns som det har kommit i skit men det finns inget att pilla ut. Ändå ska man ju där och gno.. jag traskade på i rätt bra fart medan jag gnodde och pillade i ögat och råkade såklart pilla ut linsen och den for i backen. Det obehagliga slutade dock inte så jag fortsatte att gnugga och det var då tjonget kom.

Vad tusan..

O så ser jag katten som chockad springer iväg. Jag stannar och kan inte redigt förstå hur det gått till. Så galet fult. Stackarn.

Inte bara jag som är halvblind tydligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar