torsdag 19 september 2013

Mamma Fjant

Vi måste, MÅSTE, bygga igen trapphelvetet! 
Frank är i Tyskland, åkte igår morse och kommer hem imöra. 
Igår släckte jag nedervåningen tidigt och befann mej enbart på övervåningen. 
Likadant ikväll men orutinerat så glömde jag ta med tandborste och tandkräm opp så jag fick gå ner och hämta. Idiot. 

Jag väckte halva radhuslängan när jag sedan elefantklivade upp för trappan. 

Vi har spjälsängen ståendes en halvmeter ifrån min sida av sängen så att jag lätt kan gå förbi men det är inte bara fördelar med det. Jag måste med andra ord sätta ner en fot i golvet när han vaknar om natten. Tääänk om någon skulle slita tag om fotleden. 
Jag skulle trilla ihop och dö på fläcken! 

Truls ligger där i sängen och sover så gott. Kan han inte vakna och komma och hålla om sin gamle morsa? 

Jag vet inte vem av oss som är 8 mån och lipar när en viktig person inte är i närheten.. 

Åh, han rörde sig! 
Kan jag strääääcka mej kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar