onsdag 18 september 2013

Höstpromenad



Idag har vi tagit en redig rackarbajsarpromenad! Eller två, rättare sagt! Malin frågade om jag ville följa med till hennes vän och äta lunch med andra mammor och kottar. Oj tänkte jag, kan man bara hänga med så? Men det kunde hon lovade hon och det var riktigt trevligt! 4 mammor och kottar mellan 5-12 månader som överröstade varandra och härjade loss på golvet. De lyckades synka varandra och sov allesamman samtidigt så vi kunde sitta ner en stund i lugn och ro. 

Jag har gått över 1 mil idag! Tjejen vi var hos bor nämligen en bit utanför stan. Mitt ute i kossebajslandet. Jag gick hemifrån halv nio imorse, mötte opp Malin vid 9 och traskade iväg och kom fram en timme senare! 1 ½ timmes promenad i riktigt skön höstluft! När kottarna hade sovit middag och blivit tankade vid 16 satte vi kurs hemåt igen den promenaden tog bara en timme eftersom det är nerför i stort sett hela vägen. Dit var det då såklart tvärtom o fy fläen sicken taskig kondis jag har! 

Sammanlagt 2 ½ timmes promenad! 
Jag är stort besviken om jag inte har rumpträningsvärk imorgon med tanke på dem backarna! Hujedamej!

Jag är så glad att jag vågat ta kontakt med nya mänsker.
Och att de inte verkar tycka att jag är så hemsk att leka med.. he he.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar