söndag 18 september 2011

Hur ligger läget här då?

Ja det vete sjutton. Ena stunden tror jag att jag har haft ägglossning för att i nästa helt slå det ur huvudet och tänka att det är klart det inte ska fungera för oss. Klart min kropp inte kommer att fatta.

Jag har mina upp-dagar och jag har mina ned-dagar. Halleluja eller helvete. Min fina sambo finns där för mej när jag är ledsen och låter mej sova mot hans bröst så jag får känna och höra hans hjärtljud.

Just nu vill jag bara att det ska vara fredag så jag kan gå och ta det där blodprovet och få veta om jag har haft ägglossning eller inte.

5 kommentarer:

  1. Ägglossningstesten har inte visat nått?

    SvaraRadera
  2. Hej Therese.

    Jag har inte kört med ägglossningstest de senaste dagarna så jag har inte en blekaste. Testade ca 10 dagar och det gav alltid samma sak, två streck men det ena väldigt svagt...

    Fungerar dom på dej?

    SvaraRadera
  3. Hej! Hittade din blogg via familjeliv. Började läsa lite och mycket påminner så mycket om min resa. Känner igen det du skriver om att få vallningar av Pergotime. Även jag får alltid utslag på äl-stickor. Alltid ett väldigt svagt streck men ibland, när jag även har andra känningar så blir det strecket nästan lika starkt som kontrollstrecken så hoppas ju på att det är äl det visar på. Även jag bloggar, även om det inte blir så ofta. Hoppas testet på fredag visar på äl!

    SvaraRadera
  4. min blogg är www.drommenomenliten.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Hej på dej! Tack för din kommentar. Jag tycker det är lurigt med stickorna, ibland så testar jag och ibland så skiter jag i dom. Jag vet ju att Pcos ger missvisande resultat, men ändå kan jag inte låta bli, jag har ju en hel drös hemma från Testlagret..

    Kram på dej!

    SvaraRadera