fredag 9 september 2011

Lugnande besked

Svaret jag fick på KK var att man ibland kan få riktigt ont efteråt. Jag var rädd att det skulle ligga en massa vätska i buken och att det var därför jag hade ont. Men läkaren hittade inget lustigt. Ingen vätska eller att jag skulle vara överstimulerad av Pergotime.
Nog förstod han att jag hade ont, jag är ju svullen och jätteöm. Men menade på att han bara kan rekommendera värktabletter och att det skulle gå över om ett par dagar.

Skönt att få svar på det. Jag åkte hem och kröp ner i sängen. Vaknade för något timme sedan och tog ett par Citodon. De gör inte att smärtan försvinner, men de hjälper lite grann.

Livet på en pinne.

5 kommentarer:

  1. Va skönt!.. eller oskönt. Hoppas du är ledig nu hela helgen så du kan kurera magen! Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack, du fina människa! :)

    Jag är nu ledig hela helgen så jag ska ligga i soffan och ta det riktigt lugnt :)

    Jag blir nyfiken på din blogg och din resa! Jag vill gärna läsa den :)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag har hittat din blogg och nu ligger den bland mina bokmärken. Hoppas du mår lite bättre ikväll. Kram

    SvaraRadera
  4. Skönt att det är över. Jag upplevde spolningen på precis samma sätt. Hade redigt ont efteråt och blödde nån dag. Skönt att det var fri passage! :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Ja, jag grät över att det gjorde hiskeligt ont, men jag grät ännu mer över att det var fri passage! Så himla skönt besked!! :)

    Kram

    SvaraRadera