torsdag 30 maj 2013

Att starta dagen på ett skönt sätt, trots att jag får faan för´t senare.

Imorse vaknade vi innan Franks alarm, en viss Truls låg och növvlade mellan oss strax efter 06. Jaha, jag somnade inatt igen alltså..
Ha en fin dag-pussen tog vi ute på gårdsplanen 07:00 och jag traskade iväg på en morgonpromenad i spåret. 3,6 km på 30 minuter. Lite småkyligt sådär innan solen fått fart men riktigt skön tid att gå. Truls somnade efter ett par hundra meter och sov sedan ute på altanen ända till 09. Han ligger nu här på golvet bredvid mej och försöker äta opp den lille krokodilen, nya Steve Irving? 



Fyra månader efter förlossningen. 
64 kg d.v.s 2,5 kilo mindre än före graviditeten.
Dock slapp hud på magen! Grr..!
Försökte mej på en planka efter promenaden men klarade inte många sekunder, jag är fortfarande väldigt ostabil i bäckenet. Det där med att jogga får jag vänta ytterligare månader med, det var en dum chansning. Jag hade grymt ont i fogarna och ländryggen efteråt, värst var igår! Jag har fortfarande ont i den ena bakre fogen varje natt/morgon. Det skär/strålar rakt in, jag fastnar i en ställning och det är som att benen viker sig när jag lyfter upp Truls från sängen på nätterna/mornarna. På dagarna lättar det men återkommer med full kraft till kvällen, vissa dagar är det lika stark smärta som då under graviditeten. T r å k i g t!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar