torsdag 2 maj 2013

vår, Vår, VÅR!




Aaah..
Barnet sover, solen skiner, jag sitter med solglajjer och njuter av tystn. 
Om bara den där tanten mittemot kunde vara lite tyst med sin sopborste och om bara den där trotsiga treåringen vägg i vägg kunde bli lite gladare mot sin familj och om bara.. 

Malin, du bor i ett radhusområde.. snart har du själv en treåring att ta hand om och säg inte annat för snart kanske det är du som putsar utegången 234 gånger om dagen och ristar mattor klockan ett om nätterna! Japp. Hon gör det.

Återgå..

Ahhh.. solen skiner.. 


nä jag vet, jag har inte läst ut den ännu men den är ruggigt bra och rolig! 
Jag får mej ena igenkännande skratt i varje kapitel!
Om det är någon som kan beskriva hur ena påsiga hängpattar beter sig så är det hon!
Läs den kvinna!


 Vårigt och fint på framsidan! Det gör så mycket att ha färg och lullull. Den däringa grillen kommer snart att brinna för jag har köpt karréer att överraska hanen med. 
Möjligtvis kommer jag öppna en kall öl till honom när han kommer hem också. 
Fjäsk? 
Pfffh.. kärlek. Man blir ju så bövvla kär och glad av detta väder! 
Som kossera på änga.. hopp och studs bare..


Rena och utställda möbler på baksidan.
Så skönt att hänga ut tvätten!
Dock mindre skönt att behöva skena in till grannen och leta trosor.
Hört talas om tvättklämmor Malin..!?

Tändvätska var det..

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar