fredag 31 maj 2013

Fredag



å ja ja det är fredag! Härliga fredag! Jo då lite fredagskänsla får jag allt ibland.
Idag mina vänner sitter jag här i bh och trosor och äter lunch. Barnet har badat två gånger och likaså jag. Jag ler tacksamt åt min tvättmaskin. Jag ska inte gå in på detaljer men om jag säger såhär, från att tidigare ordna 3-4 bajsblöjor om dagen till att ha 2-3 bajsblöjor i veckan så ger det resultat när det väl kömmer.
Så när jag nu sitter här nyduschad med matlådan framför mej inser jag att det var orutinerat att välja just den här maten idag, mosad potatis, lax och hollandaisås känns sådär. Men men livet hade kunnat vara värre. Currygryta? Snäppet sämre färg..

Sonen sover nu och jag hoppas att han gör det ett bra tag så han är på gott humör när vi ska till fotografen om ett par timmar. Å fy fläen så skönt att han fixade magen NU!
I den här stada går det till så att har man nyligen ploppat ur en unge så kan man bara gå in på en studio och så knäpper de en bild som sedan publiceras i tidningen. Kostar noll pengar. Tror även att de kan skicka den till Vimmerby Tidningen också..
Sedan har man möjlighet att köpa just den bilden i valfri storlek och ha hemma! Kul att ha ett sådant fint familjefoto på väggen.

Nä fan. Nu blev jag nog mätt.

På återseende.

Jo..!! Jag har ju missat en supergullig sak! Förra pappaveckan kom Siri kom hem med en teckning eller vad man ska kalla det.. 



.. det är ju Truls helt enkelt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar