fredag 17 maj 2013

Gå vidare till fängelse utan att passera GÅ







Jaha.. då ska man skaka galler i ett par år framöver. Vad gjorde jag för tokigt morsan och farsan!? Premiärnatten gick dock bra, jag fick mitt levebröd som vanligt så det här ska nog bli grejjer ändå.. 
Innan var jag en stor kille i en liten vagga. Nu är jag en liten kille i en stor spjälsäng. 


Favoritsovställningen. På mage. Helst inne i ett hörn. 
Bra? Njaee.. men har man en favorit så har man.. 

Man kan inte bli annat än lite knas i den här familjen.. 
"Vi är ju familjen Annorlunda", som Noah säger..
Vet inte om han menar att det är barn åt alla håll med tanke på Truls och deras andra lillebror 
eller om vi bara är annorlunda helt enkelt.. 
Jag gillar hans tankar vilket som! Man ska inte va som alla andra.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar