måndag 20 maj 2013

Me&I och slajm



Här är nya vrålåket.

Den nya vännen håller måttet. Jag är helnöjd. Tur det för annars hade jag nog snart åkt ut kåken med tanke på att jag sålde den andra just för att den var ful. Helt funktionsduglig men o nej, inte kan frugan gå på stan med en f u l vagn inte. De där karlarna de fatter inte det där.. Jag ska faktiskt gå med den varje dag och då kan inte jag ha en vagn som jag inte trivs med för då blir jag bitter och sur och tvär och då blir hela dagen förstörd och då kommer jag inte vara den där glada, kåta, härliga, underbara frun som står där med mjöligt förkläde och sjuttioelva nybakade brödlevar på bänken och säga Välkommen hem från jobbet älskling, jag har gjort ditt favoritbröd och i ugnen ligger en Porterstek och om du tittar i övre facket i kylen så ligger det iskalla öl till dej. 

Japp - ny vagn.

Igår var jag på Öppet hus hos en tjej som säljer Meandi-kläder och la en beställning på ett set. Eftersom det var hemma hos henne och det därmed inte fanns någon värdinna skulle värdinnegåvan lottas ut bland de som handlade inom en viss tid. I mailet som kom lite senare under kvällen stod det att gåvan hade gått till en Malin Hansen! Wohoo!

pants with moody frog at backmoody frogs body

Imöra är det dags för BVC igen. Jösses, han blir 4 månader på söndag! Time för smakportioner? 
Jag stod på Coop tidigare idag och gluttade lite på de där burkarna men jag fick svälja både en och två gånger när jag såg sörjorna av mosad banan och färdigtuggad ( och uppspydd?!)  potatis och morotspuré. När jag vände på en burk så åkte hela klumpen med ner till locket och hade säkert låtit GLAFFS om jag hade haft locket av.. Fy fläen.. kan vi inte bara hoppa över hela det där steget och gå direkt på Flintastek och pommes Truls?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar