tisdag 20 december 2011

Del ett väntar på att få beställas

Snart är detta året slut och jag har sedan länge tänkt att göra denna blogg lite mer personlig. Inte att jag skulle gå ut med namn eller bild utan jag vill få den nerskriven i annat format. Jag vill ha den som en bok. Jag har sedan i höstas haft detta som ett framtida projekt, att få ha våran resa i bokform. Att kunna ha den ståendes i bokhyllan, kunna plocka fram och läsa. Jag tycker om att läsa bloggar, men man saknar ofta att hålla en bok i handen.
Och i framtiden så skulle det vara roligt att ha en bok att låta vänner/släkt läsa och ta del av.

Eftersom jag började blogga i januari i år så passade det ju ypperligt att jag skulle göra en bok för varje år. Att hela 2011 blir första boken. Jag har nu senaste månaderna suttit och önskat att året ska gå fortare så jag kan beställa min första bok :)

Det vore ju redigt fräsigt att ha 2011 som del ett och sedan 2012 som del två o.s.v. (om man inte hamnar upp emot del fjorton eller så)

Tretton dagar kvar att skriva inlägg på sedan kan jag klicka på "beställ".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar