måndag 26 december 2011

Lägesrapport

Det är ett par dagar sedan jag skrev här nu. Det märks väldigt tydligt i vilken fas man är i menscykeln. Antingen så är jag i en aktiv fas och det haglar inlägg här eller så är jag i en tråkig mellanfas där det inte finns något att tillägga. Ungefär.

Min älskade sambo åkte i fredagsmorse och jag jobbade på kvällen och hela julafton. Tanken var att jag skulle ha jobbat igår också, men när jag kom hem i lördagskväll kände jag hur ett gigantiskt illamående rann över mej, så jag gick och lade mej så fort jag kunde. Vaknade vid 04 på juldagsmorgonen och visste inte om jag vågade röra på kroppen utan att antingen skita ner mej eller slänga iväg en kräks!

Jag har inte spytt, men jag har skenat mellan sängen och badrummet x antal gånger. Hej magsjuka! Jag hade/har ont i huvudet och magen var helt ur balans. Kände och känner mej fortfarande allmänt överkörd och manglad. Har ont i hela kroppen och har varm/kallrysningar.

Men men, det är på övergående nu. Tänkte jag skulle ge mej på lite riktig mat idag. Igår var det mest vatten och chips för att återställa vätskeförlusten.

Tjohoo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar