fredag 2 december 2011

Köp dej en dildo, tant!

Min ryggvärk fortsätter så den kan inte ha haft med en ev. ägglossning att göra. Detta är någonting annat. Har en ond punkt i svanken/korsryggen och så strålar det upp på båda sidorna. Konstigt.

Men det var inte det jag vill skriva ner egentligen. Jag har de senaste dagarna varit ganska nyfiken på om jag verkligen har haft ägglossning eller inte. Jag tror inte det, men man vet aldrig. Hur som hur så hade det varit intressant att ta ett progesteronprov för att liksom få svart på vitt. Jag ringde igår för att höra om det var möjligt. Men tanten i luren hade nog inte fått något skott i råttan på flera år, herregud så bitter. Det kunde jag absolut inte komma och kräva, det hade inte de någon möjlighet att varken avgöra eller lägga in i datorn. Nej det förstår jag också, men om hon råkade se min läkare så kanske hon hade möjlighet att lägga in det.
Nähä du, hon jobbade minsann inte och det var inte ens säkert att läkaren skulle göra en sak om vi inte hade det som avtalat tidigare. Ja, men sa jag, under mina två tidigare pergotimebehandlingar har jag lämnat prov, men under denna ostimulerade så pratade vi inte om det. Kan ingen annan läkare bara lägga in ett enkelt blodprov då? Å nej, det gör bara ens egna läkare fick jag snorkigt höra.

Skaffa dej en sexleksak om nu inte din karl har fått upp den på länge, tänkte jag och la på.

Lite molande i magen.
Lätt illamående när jag vaknade igår och idag.

Mensen är såklart på intågande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar