onsdag 7 december 2011

Lite instabil brud

Brösten ömmar än. Vårtorna och hela pattsen liksom. Då och då sticker det till i magen och molar emellanåt. Jag kan inte sätta fingret på varför men någonting säger mej att jag har haft ägglossning denna ostimulerade cykel.

Har typiska PMS, har lipat och mått dåligt vissa stunder de senaste dagarna. Bilens dörrlås var fruset häromdagen när jag skulle åka hem från jobbet och jag kämpade med att hålla tillbaka tårarna som brände innanför locken. Igår bröt jag ihop fullständigt när dammsugaren gick sönder. Ha ha. Inte för att jag inte kunde fortsätta städa utan för att jag inte kunde hantera situationen. Först skrattade jag och sekunden senare knäckte jag totalt och tjöt.


Lite instabil brud!   

Cykeldag 26.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar