torsdag 29 december 2011

Vi är husägare!

Det händer en massa roliga saker nu. För oss. Vår familj.

Imorgon kommer min älskade vän hem från sin hemlandsresa (han är skandinavisk). Till helgen vankas det parmiddag och hångel vid tolvslaget. På torsdag, den 5:e januari åker jag till Thailand med min familj och stannar där i två veckor.

Men där emellan, rättare sagt, den 3:e ska vi och skriva de sista papprena, sen vettni är vi husägare! Wohoo! Det känns både häftigt och skrämmande. Så stort. Så vuxet. Shit. Men vad kul! Vi har köpt en bostadsrätt i lägenhetsform. En fyra, 1 ½ plan.

Vi har lite att jobba på så att säga. Det ska renoveras, men inga stora saker utan det stannar vid tapet och färg. Så fort jag kommer hem från min Thailandsresa så kör vi igång med vårt tredje försök med Pergotime. Ja, provera kommer säkerligen behövas. Det känns så peppande att starta med nästa kur i början av året. Just nu så är jag relativt tillfreds med mej själv och våran situation kring just bebisförsöken. Det känns bra och jag laddar inför nästa år.

Kom igen 2012 - visa vad du går för!

1 kommentar:

  1. Vilka härliga peppande känslor du gav mig en annars rätt grå torsdag.. Tack - nu kör vi :)

    SvaraRadera